پروژه آبیاری فضای سبز مجتمع مسکونی واقع در میرداماد

خانه » نمونه کار » پروژه های آبیاری تحت فشار » پروژه آبیاری فضای سبز مجتمع مسکونی واقع در میرداماد

مشخصات پروژه آبیاری فضای سبز مجتمع مسکونی

محل پروژه : میرداماد

تاریخ اجرا : تابستان 1401

کارفرما : جناب آقای جوادی

مدت اجرا : دو هفته

استفاده از تجهیزات شرکت Rain Point , HCT

ساختمانی پنج طبقه، دارای فلاور باکس هایی در نما ، تراس گاردن ، روف گاردن و محوطه ای در جلوی بنا است.

در محوطه و لابی ساختمان میرداماد با استفاده از لوله های قطره چکان دار و تایمر های HCT322 سیستم آبیاری نصب و اجرا می شود.

در این پروژه تراس های ساختمان (در دو قسمت پشت و جلوی بنا) نیاز به سیستم آبیاری اتوماتیک داشته و برای این قسمت ها از کنترلر آبیاری (Rain Point دو خروجی  و HCT 322) و لوله های قطره چکان دار استفاده شده است.

درتراس های پشتی ساختمان به دلیل وجود دو باکس و دو نوع پوشش گیاهی متفاوت از کنترلر Rain Point دو خروجی استفاده شده است که به راحتی با زمان بندی مشخص شده دو فضای سبز را به صورت اتوماتیک آبیاری کند.

نمای سبز بنا (فلاور باکس ها) از طریق لوله کشی ای که در تمام باکس ها انجام شده و به وسیله تایمر به صورت اتوماتیک آبیاری میشوند.

در قسمت روف این بنا که دارای دو نوع پوشش گیاهی متفاوت بود از دو روش آبیاری استفاده شده است؛ در قسمت باکس ها که گیاهانی مانند گیاهان موجود در باکس نما استفاده شده است از تایمر HCT و لوله های قطره چکان دار استفاده شده و در قسمت مربعی شکل که با گیاهان پوششی  فضای سبز زیبایی را به وجود آورده اند علاوه بر لوله های قطره چکان دار از میکروجت های 180 درجه هم برای آبیاری این فضا استفاده شده است.

استفاده از میکروجت های 180 درجه علاوه بر آبیاری کامل فضای سبز داخلی به بیرون از این قسمت مشخص شده پاشش نداشته و این فضا را خیس نمیکند.

 

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
وبلاگ