تنظیم  تایمر آبیاری آگرو مینی کار پیچیده ای نیست. در حقیقت علت اصلی محبوبیت آن میان مصرف کنندگان سادگی تنظیمات آن است. در این مقاله قصد داریم طی چند روش ساده و کاربردی به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید تایمر آبیاری خود را تنظیم کرده و از آن برای آبیاری گیاهانتان استفاده کنید.

مراحل تنظیم تایمر آبیاری آگرو

تنظیم و مدیریت این تایمر به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است. برای شروع کافیست تا باتری ها را درون محل مربوط به باتری بگذارید تا دستگاه روشن شود. سپس طی چند گام ساده که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم زمان باز و بسته شدن سیستم آبیاری خود را مدیریت کنید.

تنظیم زمان حال

پس از قرار دادن باتری ها درون دستگاه و روشن شدن آن، پیچ قرار گرفته بر روی دستگاه را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا روی گزینه Set Clock قرار بگیرد. در این مرحله لازم تا شما زمان حال حاضر را برای دستگاه مشخص کنید. به کمک دکمه های + و – می‌توانید زمان حال را مشخص کرده و با فشار دادن دکمه OK آن را تایید کنید.

تعیین زمان آبیاری

پس از تایید کردن ساعت حال حاضر در مرحله قبل پیچ قرار گرفته روی دستگاه را یکبار دیگر بچرخانید تا روی گزینه Start Time قرار بگیرد. در این مرحله می‌توانید زمان مورد نظر خود را برای شروع برنامه آبیاری مشخص کنید. پس از آن که زمان مورد نظر خود را با دکمه های + و – مشخص کردید دکمه OK را کلیک کنید.

ارزیابی نقش سیستمهای تحت فشار آبیاری در صرفه جویی واقعی آب

مدت زمان آبیاری

در گام بعدی یکبار دیگر پیچ دستگاه را بچرخانید و روی گزینه How Long  قرار دهید. سپس مدت زمان آبیاری را مشخص کرد و گزینه OK را فشار دهید. در این مرحله به واحد زمان دقت کنید.

تعیین فاصله هر آبیاری

با چرخاندن دوباره پیچ دستگاه آگرو مینی، وارد مرحله بعد یعنی مشخص کردن فاصله ی هر آبیاری می‌شوید. در این مرحله پیچ دستگاه باید روی گزینه How Often  قرار داشته باشد. سپس مشابه مراحل قبل می‌توانید فواصل مورد نظر خود را برای هر آبیاری مشخص کنید. برای تایید روی گزینه OK فشار دهید و پیچ دستگاه را یکبار دیگر بچرخانید تا روی گزینه ON  قرار بگیرد.

نحوه باز و بسته کردن دستگاه بصورت دستی

پس از تنظیم تایمر اگر قصد داشتید بصورت دستی شیر را باز و بسته کنید می‌توانید با فشار دادن و نگهداشتن گزینه OK وارد حالت Manual یا دستی شوید. به ترتیب می‌توانید زمان باز بودن دستی را با کمک دکمه ها تعیین کنید تا آبیاری شما شروع شود. پس از تمام شدن مدت زمان آبیاری دستی، دستگاه دوباره به حالت اولیه خود برمیگردد و آبیاری های شما به ترتیب مشخص شده از قبل انجام می‌شود.

تایمر آبیاری آگرو را می‌توانید به شیر های ¾ اینچ و 1 اینچ متصل کنید. برای این منظور فقط کافیست تا تبدیل قرار گرفته بر روی قسمت بالایی تایمر را باز کنید. برای اتصال دستگاه به لوله 16 میلیمتر نیز می‌توانید از سرشلنگی قرار گرفته درون جعبه دستگاه استفاده کنید.

در متن بالا نحوه تنظیم دقیق تایمر آبیاری آگرو را بررسی کردیم. شما می توانید این تایمر آبیاری در فروشگاه میراب سازه آسیا تهیه نمایید.

سیستم های آبیاری باغ

شرکت میراب سازه آسیا خدمت رسان شما عزیزان در زمینه طراحی و اجرا انواع سیستم آبیاری نوین و همچنین تامین ابزارهای اجرا و پیاده سازی آبیاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *