صنایع هانتر تولید کننده تجهیزات آبیاری و روشنایی در فضای باز برای صنایع محوطه سازی، مسکونی، تجاری، کشاورزی و زمین گلف است که در سن مارکوس، کالیفرنیا واقع شده است. صنایع هانتر همچنین محصولات بهداشتی مانند حوله کاغذی اتوماتیک و دستگاه های صابون را ارائه می دهد.  هانتر دومین کارفرمای بزرگ در سن مارکوس است.

تعهد به شراکت، میراثی از نوآوری

هانتر نازل های آبپاش چرخ دنده پاپ آپ، اسپری اسپرینکلرها، دریچه ها، کنترلر آبیاری، کنترل کننده های مرکزی و سنسورهای آب و هوا را تولید می کند.  این شرکت گزارش می دهد که دارای بیش از 250 محصول و 40 علامت تجاری است و در 125 کشور تجارت دارد.

این شرکت در سال 1981 توسط Edwin J. Hunter و Paul M. Hunter برای تولید یک آبپاش فضای سبز جمع و جور به نام “PGP” (مخفف به معنی “پاپ آپ حرفه ای با چرخ دنده”) تاسیس شد.  اولین آبپاش با پاشش بدون توجه به شعاع یا قوس. ادوین هانتر پس از 19 سال ریاست و مدیرعاملی، در فوریه 2013 بازنشسته شد و پسرش ریچارد ای. هانتر جانشین وی شد.

محصولات آبیاری و نورپردازی منظر این شرکت در طیف وسیعی از مکان‌ها از جمله استادیوم‌های ورزشی، مکان‌های دیدنی ملی، هتل‌ها و پارک‌های شهری استفاده می‌شوند.  تاسیسات تولیدی در سن مارکوس، کالیفرنیا و مکزیک واقع شده است. این شرکت همچنین دارای دفاتر خارج از کشور در چین است.

تاریخچه و پیشرفت هانتر از گذشته تا به اکنون

در سال 2016، مرکز آموزش و پرورش  اجرایی (CEE) صنایع Hunter را به عنوان یکی از دوازده شرکتی که در ترویج فرهنگ تجاری موفق سرآمد بودند، به رسمیت شناخت.

روش های آبیاری خیار

صنایع هانتر توسط پیشگام و کارآفرین صنعت آبیاری ادوین هانتر با کمک پسرانش پل و ریچارد و دخترش آن، تأسیس شد.  در سال 1983، تیم کوچک Hunter آبپاش مخفی شونده PGP را به دنیای آبیاری معرفی کرد.  این محصول انحصاری چیزی را آغاز کرد که اکنون در صنعت آبیاری منظر به آن “انقلاب روتور” می گویند.  موفقیت آن به عنوان یک محصول کارآمد و قابل اعتماد، به سرعت Hunter را به عنوان یک سازنده تجهیزات آبیاری معتبر در نقشه قرار داد.  در سال 1985، با افزایش تقاضا برای PGP، هانتر کانال های توزیع بین المللی را در استرالیا و اروپا باز کرد.

تا سال 1994 کاتالوگ هانتر رشد کرد و شامل روتورها، اسپری‌ها، سوپاپ‌ها و کنترلر‌های برد کوتاه و طولانی شد.  با ثبات شرکت و آینده روشن، اد در سال 1994 بازنشسته شد. رهبر بعدی صنایع هانتر، پسر اد، ریچارد، یک مهندس و کارآفرین ماهر خواهد بود.  در طول دهه 1990 و تا هزاره جدید، هانتر به یک رهبر بازار در اجزای سیستم آبیاری مسکونی، تجاری و زمین گلف تبدیل شده است.

هانتر هنوز تحت رهبری ریچارد ، خط تولید خود را شامل محصولاتی از روتورهایی است که بین 10 تا 160 فوت پاشش دارند، MP Rotator  که یک انقلاب صرفه جویی در آب است، کنترلر های آبیاری مبتنی بر آب و هوا، دریچه های ساخته شده برای مقاومت در برابر فشار بالا. کنترلر‌های مسکونی X-Core ، آبیاری زیرسطحی Eco-Mat ، لوله های قطره ای ویژه فضای باز با سوپاپ های یکطرفه ضد مکش از جمله محصولات ویژه این شرکت است.

روش های آبیاری یونجه

فراتر از آبیاری، هانتر اخیراً سرمایه گذاری خود را در هانتر گلف، خط تولید محصولات آبیاری زمین گلف افزایش داده است، برند نورپردازی فضای باز مبتنی بر نوآوری FX Luminaire را به دست آورده و Hunter Custom Molding را تشکیل داده است که خدمات تولیدی بسیار کارآمد را به صنایعی فراتر از آبیاری ارائه می دهد.

پشتیبانی بیشتر، منابع فنی بیشتر، آموزش بیشتر محصول، قیمت‌های تثبیت‌کننده بازار و ضمانت‌های سخاوتمندانه هانتر را معروف تر از پیش کرده است.  چراکه شعار آنها این است که مشتریان فقط به تولید کننده نیاز ندارند،  آنها به یک شریک نیاز دارند.

شرکت میراب سازه آسیا نیز عرضه کننده انواع محصولات هانتر با ضمانت سلامت محصول بوده و نیاز شما را با عرضه کیفیتی برتر برطرف خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *