سیستم آبیاری اتوماتیک گیاهان در فضای باز و بسته، نگه داری از آن ها را به خصوص در زمان مسافرت بسیار آسان تر کرده است. این سیستم موجب صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان شما خواهد شد. در ادامه سعی داریم سیستم های آبیاری اتوماتیک متناسب با گلدان ها و همچنین روش هایی ساده و ارزان را شرح دهیم که با استفاده از آن ها می توانید سفری آسوده خاطر را برای خود رقم بزنید و رشد گیاهان خود را بهبود ببخشید.برای اطلاع از روش آبیاری اتوماتیک گلدان ها در زمان مسافرت با ما همراه باشید.

آبیاری اتوماتیک گلدان

سیستم آبیاری اتوماتیک قطره ای برای گلدان ها در فضای داخلی

سیستم آبیاری قطره ای مشکل آبگرفتی و یا خشکی گیاهان را بر طرف می کند. با پیاده سازی یک سیستم آبیاری قطره ای و تنظیم تایمر می توانید خیال خود را از آبیاری گلدان های خود، راحت کنید. یکی از معایب سیستم آبیاری قطره ای مشخص بودن لوله های آبیاری در طول مجموعه گلدان ها، می باشد. اما به دلیل ایجاد آبیاری کم مصرف می توان از این مشکل چشم پوشی کرد. همچنین می توان با داشتن خلاقیت در طراحی، این لوله ها را استتار نمود. با استفاده از سیستم آبیاری اتوماتیک قطره ای و با توجه به مخزن ذخیره آب، می توانید تایمر آبیاری را برای تعداد روزهای مورد نظر خود تنظیم نمایید و با خیال راحت به سفر طولانی بروید.

آبیاری اتوماتیک گلدان

سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک گلدان ها در فضای باز

داشتن سیستم آبیاری مناسب برای اکثر گیاهان شرایطی ایده آل را فراهم می آورد زیرا آب را مستقیما به ریشه گیاه می رساند. این کار با نصب نازل های قطره ای در کنار گیاهان شما که به یک شیلنگ حامل آب متصل هستند، انجام می شود. آب در سیستم آبیاری قطره ای آهسته و ثابت، دقیقا در جایی که نیاز است رها می شود و موجب صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد. همچنین در صورت تنوع نياز آبی گياهان می توان نازل هاي آبیاری بیشتری را در محدوده ي گلدان هایی که نیاز به آب فراوان دارند، قرار داد.

فرونشست زمین

آبیاری اتوماتیک گلدان

آبیاری اتوماتیک گلدان ها با بطری

یکی از روش های آبیاری گیاهان گلدان ها در هنگام سفر، با استفاده از بطری وارونه است که این روش برای مسافرت های کوتاه کاربرد دارد. در این روش با استفاده از یک بطری متناسب با اندازه گلدان و سوراخ کردن درب بطری و سپس قرار دادن آن در داخل خاک گلدان، می توانید تا چند روز به گیاه خود آب برسانید.این روش ساده میتواند آبیاری گلدان های شمارا در زمان مسافرت انجام دهد.

آبیاری اتوماتیک گلدان با بطری

گلدان های خود آبیار

یکی از روش های آبیاری گیاهان در هنگام مسافرت، استفاده از گلدان های خود آبیار می باشد. این گلدان ها در رنگ ها و اندازه های مختلف ارائه می شوند. یک گلدان خود آبیار باید دارای یک مخزن ذخیره آب با عمق کافی باشد تا آب را برای چند روز ذخیره کند تا در صورت نیاز دسترسی مجدد به آب را فراهم کند. نکته قابل توجه در استفاده از این گلدان ها، مرطوب بودن همیشگی خاک است که به یکسری از گیاهان از جمله کاکتوس و بن سای، آسیب می رساند. برای بر طرف کردن این مشکل گلدان های خود آبیار هوشمند پیشنهاد می شود که به راحتی با برنامه ریزی و از راه دور می توانند به آبیاری گیاهان شما بپردازند.

گلدان خود آبیار معمولی

گلدان خود آبیار هوشمند

در مقاله ای که ارائه کردیم روش های کار آمد و سیستم های متناسب آبیاری گلدان ها به هنگام سفر، در فضای داخلی و خارجی منزل را بیان کردیم. شرکت میراب سازه آسیا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی طراحی و پیاده سازی انواع سیستم آبیاری اتوماتیک قطره ای گلدان ها، می باشد.

ارزیابی نقش سیستمهای تحت فشار آبیاری در صرفه جویی واقعی آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *